Неділя, 28/Квітня/2024, 10:40 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Баламутівський ЗЗСО

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Атестація 2024

     

 

Атестація 2023

БАЛАМУТІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

З В І Т

атестаційної комісії

 

Про проведення                                                                16 березня 2023 року.

атестації в школі протягом

2022/2023 н. р.

 

     Згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550 (зі змінами), Листа МОН України від 16.02.2016 № 1/9-80 «Щодо атестації педагогічних працівників», Закону України “Про освіту” (передбачає професіональну, моральну характеристику педагогічного працівника, указує на те, що відповідність посаді педагогічного працівника визначається за результатами атестації), Закону “Про загальну середню освіту” (стаття 27)-Важливість і обов’язковість атестації педагогічних працівників, терміни її проведення, перелік кваліфікаційних категорій і педагогічних звань проведена  атестація педагогічних працівників школи  у 2022/2023 навчальному році.

    Директором  школи  видано накази “ Про створення атестаційної комісії”,

“ Про атестацію педагогічних працівників у 2022/2023 н.р. 

 Проведено 4 засідання  атестаційної комісії  згідно з планом.

 На першому засіданні затверджено план роботи атестаційної комісії.

 На другому розглянуто  побажання від педагогічних працівників про проходження   атестації, розподілено обов’язки між членами атестаційної комісії.

 На третьому засіданні  представлено презентації педагогічного досвіду вчителів,

інформацію керівників шкільних МК про результативність роботи учителів.  

На четвертому  підбито підсумки атестації.

  • У 2022/2023 навчальному році підлягало атестації: 5 вчителів, що становить 17,4 % від загальної кількості педпрацівників  школи. Усі працівники  пройшли курси підвищення кваліфікації (за індивідуальним планом) за фахом при ОІППО Чернівецької області. Облік годин підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за накопичувальною системою, щорічно не менше  30 годин

У міжатестаційний період педагоги  брали  активну участь у методичній роботі школи:

  • провели відкриті уроки, майстер-класи;
  • брали участь в вебінарах, онлайн-курсах, конференціях;
  • виступали з доповідями на педагогічних радах; засіданнях методичних комісій різного рівня;
  • брали участь у психолого- педагогічному тренінгу;
  • брали участь у предметних декадах;
  • були членами журі I, ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін;

Найбільш повно та яскраво особистості педагогів проявилися в ході творчих звітів. Кожен із них продемонстрував свою методичну та фахову майстерність, вміння володіти аудиторією, вільно висловлюватися. На засіданнях методичних комісій були створені оптимальні умови для активізації творчої діяльності педагогів (вчителі готували доповіді, повідомлення, обмінювалися досвідом, проводили відкриті заходи для колег). Педагоги дали змогу колегам простежити рівень зростання  професійної майстерності.

   Звіт про роботу педагогів, які атестувалися у 2022/2023 навчальному році було заслухано на засіданні атестаційної комісії. Виступи голів методичних комісій про роботу кожного педагогічного працівника, який атестувався доповнили загальну характеристику.

Дудка Віталій Дмитровичучитель німецької мови. Працює над проблемою " Нетрадиційний урок з використанням інтерактивних форм роботи на уроці німецької мови ". Ключові компетентності, вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися рідною мовою вчитель формує шляхом  заохочення учнів висловлювати та аргументувати власні думки, використовувати виражальні можливості мови для опису подій минулого і сучасності, реагувати мовними засобами на соціальні й культурні явища, вести діалог, дискусію на відповідну тематику, читати і розуміти нормативні документи, писемні джерела, авторські публікації на історичні й соціально-політичні теми,  створювати проєкти, есе. Компетентність, спілкування іноземними мовами, проводиться шляхом використання науково-популярних публікацій, відеоматеріалів.

Поштар Валентина Володимирівна - учитель географії. Працюючи над проблемою “ Використання інтерактивних форм роботи на уроках географії з застосування ІКТ “, особливу увагу приділяє формуванню картографічної грамотності й культури, розвиткові геопросторового мислення та вміння логічно викладати свої думки. Її уроки відзначаються продуманим використанням комплексу методів навчання, різноманітною структурою, чітко поставленими метою, конкретними завданнями, раціональною організацією самостійної роботи учнів, цікавим краєзнавчим матеріалом. Під час їх проведення вміло застосовує інформаційно – комунікаційні технології, можливості інтернету, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувати якість знань учнів.

Прокоп’юк Світлана Дмитрівна – вихователь. Працює над проблемою “ Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку та їх роль в розвитку  дітей дошкільного віку . Виважено підходить до вибору форм і методів проведення занять. Використовуючи традиційні та інтерактивні методи навчання та виховання, головну увагу звертає на структуру заняття, систематичне і міцне засвоєння учнями програмового матеріалу, урізноманітнює види самостійної роботи. Цікаво проводить позакласні та виховні заходи, в яких неодноразово приймає участь сама та залучає до цього й батьків своїх вихованців.

 

 

Карпяк Тетяна Володимирівна  - учитель зарубіжної літератури. Працює над проблемою “ Методи реалізації компетентнісного  підходу на уроках зарубіжної літератури “. Вчителька добре володіє методикою викладання зарубіжної літератури. Диференціація навчальних завдань, розробка індивідуальних та групових завдань з урахуванням індивідуальних особливостей школярів, рівня їхньої підготовки та розвитку інтересу є характерними особливостями підготовки вчителя до уроків. Самі уроки проводить цікаво і захоплююче з використанням інтерактивних методик (уроки-семінари, інтегровані уроки, уроки-диспути, заочні подорожі, літературні вікторини, написання нарисів та творів).

Злакоман Маринв Миколаївна  - асистент учителя. Працює над проблемою “ Інноваційні підходи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами“.

Забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителями класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає ученицю до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців приймає участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами.

 За результатами атестації педпрацівників

1.Підтверджено відповідність раніше присвоєним  кваліфікаційним  категоріям:

  • “спеціаліст вищої категорії” – 1
  • “спеціаліст першої категорії” - 1

2.Присвоєно кваліфікаційні  категорії:

  • “спеціаліст першої категорії” – 1

3. Встановлено

  • “ 12 тарифний розряд “ - 1

4. Порушено клопотання перед відділом освіти, культури, молоді та спорту:

  • присвоєння кваліфікаційної категорії “ спеціаліст вищої категорії“ – 1
  • підтвердження педагогічного звання “ старший вчитель ” – 1.

Атестація в школі пройшла без скарг і порушень, дала змогу виявити сильні та слабкі сторони в роботі, внесла певні корективи в професійну діяльність педагогів.

До вересня 2021 року будуть уточнені списки учителів, що атестуватимуться у 2021/2022 н. р.

 

 

Голова атестаційної комісії                          Л.М. Насальська

 

Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання

Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи.

Розглянемо, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.

https://balnvk.at.ua/jak_nalagoditi_osvitnij_proces_distancijne_navchan.docx

 

 

ПОСТАНОВА

Про затвердження протиепідемічних заходів
у закладах освіти на період карантину у зв'язку
поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

http://Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Атестація 2021

Звіт атестаційної комісії 2020/2021

Протокол атестаційної комісії

 

Перелік навчальної літератури

/pereliki_navcha-l-ri_na_2021-22_n.r..pdf

 Про реєстрацію на курси освітянського марафону

https://balnvk.at.ua/zzso_pro_reestraciju_na_kursi_osvitjanskogo_marafo.docx

Щодо курсу _Ефективні рішення _

https://balnvk.at.ua/zzso_shhodo_kursu-efektivni_rishennja.docx

Лист_про_серію_вебінарів_

https://balnvk.at.ua/list_pro_seriju_vebinariv_bos.docx

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Калькулятор